UmayDuruMom onu hiç bilmiyorum canım ben sancı ve kusma şikayetiyle gitmiştim acile orda tahlil yapıp söylediler ben tahlil kağıdını görmedim şimdi yanlışta yönlendirmek istemem seni. Az bi enfeksiyonun var dediler tahliller çıkana kadar nst ye bağladılar sancılar doğum sancısı dediler hemen serum ve iğne yaptılar 2 saat sürdü serum sonra tekrar nst ye bağladılar sancılar düşmüş doğum durmuş dediler. Enfeksiyon az ama çocuk çok aşağıda olduğu için doğumu tetiklemiş dediler sağ salim çıktık çok şükür