Mybabyizmir Var mı benimle aynı durumda olan ? Birden bire aniden kasigima birşey batıyor sanki. Gülünce falan çok batma oluyor. Sizde de oluyor mu ? Normal mi ki bu ? 🙄
Esoo0698 Mybabyizmir Aha aynı ben valla hapşurunca gülünce yada ani bi hareket yaptığımda aniden bi kasığım batıyor🤦♀️
Bkucukavcu Mybabyizmir tam aradığım soru bende 11+6 olduk 2-3 gündür sol kasığımda batmadan dolayı o kadar tedirgin oldum ki cevapları okuyunca içim rahatladı 🙏
Mybabyizmir Busbus58 Esoo0698 valla beni bu gün aşırı rahatsız etti bu batma olayı kizlar. 4 haftalıkken de korktugumda iki kasigima birden girmişti. Şimdi de gülerken olması tuhaf geldi. Resmen sanki kasigim patlicak gibi oldu. Aceba bebek büyüyor da ondan mı kaynakli ki bu 🤔
Esoo0698 Mybabyizmir Evet canım doktor söyledi kanama olmadığı halde normal dedi büyüyor kendine yer açıyor oda ansızın ağrı yapabilir dedi 😊
Mybabyizmir Esoo0698 içim rahatladı valla 😅 kaç gündür hiç ağrım yoktu. Ağrı olmayınca da insan birşey mi oldu aceba diye düşünüyor ya. Olunca da aceba birşey mi oldu 😂 çok değişik psikoloji 😂
Esoo0698 Mybabyizmir Valla öyle bulantım falanda geçti benim korkuyor insan haliyle 😁 Ama soda için günde bitane magnezyum eksikliğide oluyor 😊 Sağ salim alalım kucağımıza ❤️🍓
betul57 Kızlar bende 11+6yım benimde bugün gün içinde sağ kasığımda aşırı batma oldu korktum açıkçası. Bide seğirme gibi pıt pıt bişeyler hissediyorum ama tam tanımlayamıyorum ne olaki bu acaba