Bu konunun gediklisi olarak söylüyorum…🙈 Mümkün olduğunca çooook su için, bol hareket edin, kayısı gibi meyveler tüketin,sabah tansiyon sıkıntı falan yoksa ılık limonlu su için,kan ilacı alıyorsanız limonlu su ile alın, yulaftan gronola tarzı şeyler yapıp yeyin(şeker ihtiyacını da giderir hem),lifli yemeye çalışın, ben içemedim ama zeytinyağı için bi kaşık falan😶Veeee elinizden geldiğince kabız olmamaya çalışın.😬 Ben bu durumdan o kadar yoruldum kiiiii umarım size de iyi gelir.😊Sizi ben anlarım.😂