Kızlar hani idrarınız geldiğinde idrar torbanız şişer ya yani pek adını blmm her neyse benimki baya aşa indi ya idrarım gelince de çok şişiyo tabi ciş yüzündendir de ama aşa indi karnım da göğüs altım şişiyo yani tam karnım oluşuyo gibi o yüzden midir? Başına gelen varmı?