Ben yaptırdım yani kitimiz geldi gerekli bir işlem bence fırsatın varsa maddi açıdan yapılmalı sonra imkanım vardı keşke yaptırsaydım dememek için 🤲🏽Düşününce bir çok şeye para veriyoruz ama böyle hayati şeylerde sorguluyoruz rabbim kullanmayı nasip etmesin ama imkan varken tedbir almak en güzeli. Şuan 34+4 olduk bakalım hem kordon kanı hem kordon dokusunu saklatacağım 🤲🏽🍀