36 haftalık olduk yaklaşık 2 aydır damaklarım cok şiş ve her fırçaladıgm da dişlerim kanıyor Hamile kalmadan önce böle bir sorunum yoktu.bende doktoruma sordum hamileler de oluyor hormonlardan dolayı dedi ama yine de bi dişçi görsün dedi çünkü cok şiş ve kızarmş damaklarım dişçiye de aldım randevu gördü evet baya kötü olmus dedi birde ön 3 dişim de kaplama var Suanlık antibiyotik sadece yazabilirim ve gargara dedi doktor doğumuna az bir zaman kalmış tedavi yapamayız dişlerine suan da dedi.😒 benim gibi olan varmı damakların Doğumdan sonra düzelen ya da tedaviyle düzelen 🙄☹️