RukiyeKaraca Anneler kız bebeklerin daha erken doğduğu söyleniyor bizde kızımla 31. Haftamızdayız alışveriş tamam ama onun dışımda hiç bişi hazır değil 😒 çünkü ev taşıyacağım. Kız bebekler 36 haftada doğuyo diyorlar sizce de öyle mi 😳
OlgaArslan RukiyeKaraca yok öyle bişey canım ben 40+2 de o da sezaryen oldu normal olsaydı belki 41-42 olurdu
ozdenarda RukiyeKaraca bende 31 haftalık bir prenses annesiyim insallah🤗🤗doktoruma doğum ne zaman olur diye sorduğumda 37 ile 42 arasında beklicez hanımefendinn keyfi ne zaman gelrse dedi 🙈🙈yani 42 ye kadar yolu var 😥😥
baharclk RukiyeKaraca 😂 kim demiş acaba boyle seyler ilk kimden cikiyor onlari bulmak istiyorum 😁 etrafta gördünüz mü oyle bisey bir suru kiz kadin vardir çevrenizde, ben 9 ay 10 gunu tamamlamisim şahsen
2erkekannesi Yok canım oda nerden çıktı 40 haftayı geçirende var erken olanlarda yani o ne zaman gelmek isterse o zaman gelir
Edos Hayir canim 36 haftada oldugunu ilk kez duyuyorum sadece 10 gun erken dogar derler ama da kisiden kisiye fark eder.
Prensesss RukiyeKaraca yok öyle birşey bebeğin döllenme gününe göre 38-41 arasında doğuyor tüm bebekler kızım 40+1 de geldi oda gelsn diye 3 saat yürüdüm merdven inip cıkıp sıcak suyla dus aldm sürekli 😂