Sevgili Anneler;
25 Haftalık hamileyim. Gündüz otururken, yürürken ya da yatarken hissetmiyorum ne zamanki gece oluyor soluma yattığımda bu hissi nasıl anlatsam bilmiyorum sanki bebek içerden karnımı itiyor. Dokunuyorum karnıma sertleşme yok. Dayanılmayacak bir acısı yok, yani acı gibi değil de dediğim gibi sanki içerden itiyormuş gibi. Bir kaç haftadır böyle yani böyleyken kontrole de gittim bir sorun yoktu şükür. Ama doktora bu hissettiğim şeyden bahsetmedim. O zamandan bu zamana biraz arttı. Kasık ağrısı vs herhangi bir şikayetim yok şükür. Magnezyum her gün içiyorum. Eksik çıkmıştı tahlillerde.
Bu his tam olarak nedir tecrübeli arkadaşlara danışmak istedim.