İlk bebeğimde doktorum çatın dar demişti. Güvenmeyip başka doktora gittim o da aynısını söyledi. Sonra kendi doktorumla tekrar görüştüğümde normal doğum yapmak istediğimi, bu riski alırsam neler olabileceğini sordum. Bebeğinin kolu, omzu takılabilir ve o esnada nefessiz kalabilir eğer bu riski alabiliyorsan tamamım dedi. Ben de tabii ki bu riski alamadım. Normal doğum diye ısrarcı olmayın. Bebeğinizin ve sizin sağlığınız her şeyden kıymetli. Sezaryenle daha geç toparlanırsınız ama toparlanırsınız.