Arkadaslar şuan 11+4 haftamdayim doktorum tam 12. Haftana girince gel ense kalinliğina bakicam dedi bende 1 mayista tam giriyorum 12. Haftama dün randevu almak icin aradm işçi bayramı olduğu icin doktor hem yok hemde izine ayrilmis cuma gunune randevu verdi bende pazartesiye almayi dusunuyorum randevumu o zaman da 13.haftama girmis oluyorum sizce ne yapmaliyim