Allya ben de hatırlamıyorum 12 yıl oldu😂ama çok sıkıntılı bir gebeyim 2 kayıptan sonra😔Doktoruma sürekli soruyorum ağrım oldu karnım sertleşti vb sorular doktorum sıkıntı yapma bunları yaşayacaksın dedi rahatladım o yüzden Rabbimin izni ile sağlıkla zamanında gelsin evlatlarımız inşallah