67380ipek mmine gidip gitmemem seni alakadar eden Bi durum değil insanı panik yapmaya ne meraklısınız ya
mmine 67380ipek ben zaten sana cevap vermemişim senin başına gelen bi durum değil sen nie kendi kendine tribe giriyon ki bırakta sıkıntısı olan insanın böyle bi durumda yaşadığı sorunun yakınımın başına gelen durumla örnek verdim amaç kimseyi korkutmak değil bu durumu dikkate alıp almamak ona kalmış konuyu başka yere çekmeye gerek yok
Yakamoz__gul Quinmomm hep böyleyse plasenta ön tarafta olabilir. Öyle olunca hem hareket geç hissedilirmis hemde daha az hissedilirmis. Kontrole gittiğinde doktoruna bı sor istersen
Quinmomm Yakamoz__gul bu peki kötü bisi mi önce olması. Ve sorunca baktığında hemen anlarmi çünkü kontrolde falan hiç demedi doktorum öyle bisi
67380ipek Quinmomm ben sordum canm aynısı benm önde hareketleri az hissediyorsun Bi engel değil dedi bana
Yakamoz__gul Quinmomm yok kötü bişey değil yerleşim yeri rahimin göbek kısmı oluyor m herkeste olabiliecek birsey. Rahim ağzını kapatmadigi sürece yeri sorun olmuyor diye biliyorum. Rahim ağzını kapatincada normal doğuma engel oluyor tek sıkıntı o benim bildiğim. Bizimde plasenta üstte. Renkli ultrosanla bakınca basen yüzünü kapatıyor pek görünmuyor plasentanın arkasından. Sen hareketlerinin şiddeti az nedenli falan diye sor. Bı sebebi varsa söyler herhalde
Deletedmom417 Quinmomm bende hissetmiyordum bugün cok az hissettim bi kac saattir hissetmeyince korktuk dr gittik nst çekildi açıklık falan bakildi birşey yok gidebilirsim dedi bugün cok iş yaptim yoruldum belkide ondan oldu 😢😢😢
hencacalik Kesinlikle kilo çok büyük bir etken, ne kadarçok kilo o kadar az hissetme, kontrolüne ne kadar car? Çok uzun zaman varsa erkene alıp içini rahatlatabilirsin, endişeli halin bebeğe de yansır unutma, sakin olmak gerek