Arkadaşlar aranız da yeniyim saha doğrusu uygulamayı kullanıyorum ama yeni hesap girişi yaptım oda panikledigim için . 27 haftamdayım ama bebek hareketini ya çok az yada bazen hiç hissetmiyorum hep böyle en başından beri hala güçlü değil hareketler genelde de sadece yan yatınca ufak tefek bugünse hiç hissetmedim yanda yattım bekledim yok bu haftalarda normal mi ne zaman ben gerçek bi tekme hissetcem endişe ediyorum hareket etmesi için napmaliyim bana biraz fikir verin şimdiden teşekkür 😪