Zaten yazmıştım içimde kötü bir his var diye. Hissediyordum böyle olacağını, ilk gebeliğimden farklıydı aynı duyguları paylaşamıyordum. Elimi karnıma koyduğumda bile o duyguyu alamıyordum. 7.haftamda kontrole gittiğimde kanama olduğunu öğrendim arkasında ama kalp atışları güzeldi yerleşimi güzeldi. 9+1 de gittim bugün ve bugüne kadar hiç lekelenme kanama vs olmadığını söyledim tahlillerim temiz çıktı ancak usg de göremedi doktor kalp atışlarını. Göremeyince detaylı ultrasona yönlendirdi orada da doktor uzun bir süre inceledi ancak kan pıhtılarının çok yoğun olduğunu bebeğin kalp atışlarının olmadığını söyledi. Beni doğumhaneye yönlendirdiler düşük için ancak yanımda kalacak kimse yok diye geri döndüm yarın gideceğim rapor aldım. Şimdi sorum şu beni yarın neler bekliyor? Yaşayan birileri yazabilir mi lütfen😔 9+1 haftalık minicik bir bebeği benden nasıl alacaklar. Çok korkuyorum kürtaj olmaktan, ilaç verip düşürme ihtimalleri daha mı yüksek siz neler yaşadınız anlatabilir misiniz..