Ay ben bi isim görmedim ama hiç birşey planladığım gibi gitmemiş ama ben çatır çatır normal doğuruyorum bebeği görmedim odaya götürdük dediler kaç merdiven çıktım koşa koşa girdim odaya rahmetli annem bebeği koluna yatırmış bebeğin kafası avcunda olacak şekilde gülümsüyor oda bembeyazdı bebeğin üstündede toz pembe bi tulum oy bembeyaz ve küçücük hayatımda ben böyle güzel bir bebek görmemiştim benim bebeğim öyle güzel olursa kafayı yerim heralde 😂 hayır olsun daha cinsiyeti öğrenmedik ama içime kız doğuyor bakalım rüya tutacakmı