Selbal tırnağın yapısı gereği geçirgenliği bulunmaz. Ojeden ziyada okeyi silmek için kullandığımız asetonu her kimyasal gibi uzun süre ve yoğun solumak zararlı. Bu pandemi de elim sürekli sudan çıkmadığı için normalden daha az kullandım ama hiç kullanmadım diyemem. Bir arkadaş da demiş ojenin asetonun kaç katı deterjan, şampuan, parfüm gibi kimyasallara maruz kalıyoruz ne yazık ki.