Herkese hayırlı akşamlar sevgili anne ve anne adayları sizlere bir konuda danışmak istiyorum benim ilk gebeliğimle 2. Gebeligim arası yaklaşık 13 ay idi kilolu da bir anneyim ne yazıkki 88 kiloyla hamile kaldım ve dikkat etmeme rağmen çok fazla kilo alıyorum ve aşırı siskinim 23 haftalık olmama rağmen sanki doğuma gidecek gibiyim. Sorum şu gebeyken diyet uygulayan var mı yada kilo verebilen😞ben Artık kilolarimdan çok fazla rahatsız duyuyorum diyetisyen ile görüştüm ama gebe diyeti için 400 tl istedi bana biraz geldi diyet yapan var ise onerebilecekleri diyetisyen var mi