Kızlar doğum hikayemi yazmadan önce sizlere soru sormak istiyorum. 2 gün oldu spinal sezeryan olalı. Göbeğim ameliyat yerine doğru sarktı sanki. Bir de ne sağa ne sola dönebiliyorum. Nasıl uyuyabiliyorsunuz. Resmen gecem gündüzüm 2 gündür uykusuz ve sütüm anız gibi berrak ve sarımtrak renkte geliyor. Önerileriniz var mı süt için ?