Merhaba kızlar. 39+1haftalik hamileyim. Bugun post açtım ama cevap veren pek olmadı. Lavaboya gittigim zaman sarı jel kıvamında ilk defa hamileliğim boyunca böyle bir akıntı geldi. Ondan sonra da bel agrım başladı. Arada kasıklarima ağrı giriyor. Sancılarım adet sancısı gibi düzensiz. Bir de akıntım arttı. Doğum başlangıcı mi bilmiyorum. Nişan veya suyum gelmeden de hastaneye gitmek istemiyorum. Başına böyle birşey gelen var mi acaba. Anlamadim 🤷♀️