sareninannesi_ 23 haftalık hamileyim kızımız olcak isim düşünüyoruz ama baktığımızda hep aynı isimler farklı pek duyulmadık isim arıyoruz öneriniz var mıı 😊😍
MiniKaya sareninannesi_ Liva , Turna , Kumru kızım olursa bu üçünden birini koyacaktım ama oğlum olacak hayırlısıyla ♥️
Homeless20 sareninannesi_ laçin koymayı düşünüyorum kızım olursa eğer.. ahsen asel bunlarda hoşuma gidiyor
ecembugra53 sareninannesi_ eylül duru belinay kumsal masal miray simya simay Simla su berrak yaprak elizan gülce birce gülçin sare eslem 🦋🦋🦋
Aysenur57 sareninannesi_ Ben Allah nasip ederse Livanur koymayı düşünüyorum şu isimlerde hoşuma gidiyor ama Ecmel vera,hale,henna,leyal,Asel,
D2147 MiniKaya ☺️Benim de kızım olacak. İsmini Turna koyacağız. Burda ilk defa birinin yazdığını gördüm.
Ayli Lamoa İsmin anlamida çok guzel bende oyle olsun istiyorum eşimde kabul etti insAllah nasip olursa kızımın ismi lavin olucak çok hoş bi isim demi😍😍🙏
MiniKaya D2147 sağlıkla doğsun inşallah 🤲🏼 Ben çok istemiştim çokta hoşuma gidiyordu anlamı benim için çok hoştu Ama oğlum olacak doruk koyacağız hayırlısıyla 🌸
Lamoa Ayli evet bende cok seviyorum arastirmisdim falan. Annemler esim falan isinamadilar ukte kaldi. Insallah guzeller guzeli kiziniza cok yakisir 😍😍
Ayli Lamoa ayy suanki ismi ne peki bu arada güzel düşüncelerin için cok teşekkür ederim insAllah saglicakla alirim kucağıma 🙏❣