Kızlar daha önce de yazmıştım bende tek taraflı polikistik over vardı ve bu yüzden adet düzensizliği yaşıyordum eşimle 4 aydır çocuk denememiz oluyordu ve nasip olmadı hem ben hemde eşim doktora gittik ve bir sıkıntımız olmadığı 1 sene denememiz gerektiği söylendi. arkadaşımın tavsiyesiyle ovülasyon testi alıp onunla şansımızı denedik ve ilk denemem de hamile kaldım .Hayırlısıyla kalp atışlarını da duyabilirsek tabi. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bebek isteyen arkadaşlar ovülasyon testine bi şans verin derim🥰