burcu_1322 letu çok işe yarayan bi ilaç.Benim ilki düşük oldu ondan sonra herhangi bir korunma olmadığı halde bebeğim olmadı.Doktora gittiğimde letu verdi.ilk ay kullandım olmadı 2.ay çok şükür oldu ve şuanda 26+5 günlük gebeyim.Darısı herkese olsun inşallah.