Smyycn Merhaba kızlar 31+4 haftalığım. İdrar yolu enfeksiyonum var fazlasıyla hem de. Doktorum da albitrol diye bi ilaç yazdı eşime eczacı bu antibiyotik demiş. Kullanan var mı zararı olur mu acaba ? Yardımcı olur musunuz ?
Meriwa Smyycn olmaz cnm doktorun öneriyorsa kullan sorgulama bile idrar yolu enfeksiyonu antibiyotik kullanmadan da gecmez bide bol su iç geçmiş olsun
Smyycn Meriwa Aynı zaman da fitil de vermiş hani dedim antibiyotik bebeğe zarar verir falan. Çok teşekkür ederim. 🙏🏼
Meriwa Smyycn yok yok hamilelikde de kullanılan antibiyotik var enfeksiyonun gecmemesi tedavi edilmemesi daha zararlı yani ondan