Boğaz ağrısı için ılık suyun içerisine limon sıkarak ve bal ekleyerek içmenizi tavsiye ederim. Ben normalde bademciği çok fazla şişen bir insandım, hamileliğimde en ufak bir ağrıda bunu yaparak aylardır engelledim şişmesini… Kafanıza takmayın, ben iyiyim diyin sürekli, kendinizi daha iyi hissedeceksiniz. Ben 34. haftamdayım ve eşim çalıştığı yerdeki arkadaşlarının pozitif çıkması sonucu 14 gün karantinaya alındı, test yapmıyorlar ne yazık ki bize ama karantinada evde oturduk kaldık 🤷🏻♀️ Yine de moralimizi yüksek tutuyoruz ve iyiyiz biz diyoruz 👍🏻