Arkadaşlar lütfeen yardımcı olun emin olamıyorumm adetim bir hafta geçti bugün karın ve kasık ağrım başladı lavaboya gittim peçeteye pembe bi leke geldi daha sonra gittiğimde kahverengi leke geldi az öncede gittiğimde sadece tek damla pembe leke aktı sizce bu adet mi yoksa yerleşme kanaması falan mı ???