Kızlarrr ben bezmialem vakıf hastanesine gidiyorum. Doktorum ikili test yaptı. Bir hafta sonra gel cinsiyete bakalım dedi ve 14+ 4 haftalıkken yüzde 80 kız dedi. Baktığı ultrasonda ikili test yaptığı büyük ekran ultrasonda. Ondan sonra daha gitmedim acaba cinsiyet değişir mi??