Canlar yarın 14 haftalığım tastamam 2. Trimesterdeyim artık gebeliğin balayı evresi yani oh artık bulantılar gitti iştah azlığı gitti hafiften bebiş belirdi sık idrara çıkmadan kurtuldum -7kiloylada devam gebeliğe 🕊 benden iyisi yok sizler nasılsınız