S-r-p Bizim kızımız olacak ismini babası Zara istiyo bende iki isim seviyorum yanına öneriniz var mı 🤗
yigitalpinannesi40 Benim üvey annemin adı elzara çok kibar bir isim kulağa da çok hoş geliyor 😊 sadece zara da çok güzel
S-r-p Lacivertli_kelebek milanı Dilan Polattan dolayı erkek ismi olarak düşünüyordum bi araştırmak lazım kulağa hoş geliyor 🙂
S-r-p Didi6 ben de seviyorum 🥰 ayrıca zaten koyabilir miyim bu ismi diye sormadım da saçma sapan yorumlara kulak asmıyorum yapanların seviyesi o
S-r-p 1PrensAnnesi lisedeyken hep söylerdim çok beğenirdim unutmuşum şimdi siz diyince aklıma geldi o da aklımda olsun teşekkür ederim 🤗
1PrensAnnesi S-r-p ah ne güzel sevdiğiniz bi isime sebep oldum hayırlısı olsun inşallah ❤️ Sağlıkla doğsun