SevincGancali Azerbaycandan selamlar. Temmuzda hamile kalan anne adayları var mı? Varsa gelin tanışalım. Bu güzel ayları birlikte bir-birimize destek olarak geçirelim. 🌹
SevincGancali Bende 17 temmuz son adetim. 3 gün regl oldum. 4. gün birliktelikten hamile kaldım. Neyi olmaz dedilerse oldu. Hem de korunmayla 🤷🏻♀️ Allahu Teala isterse olur.
Mirayse1 zynp07 5 haftalıkken gittim gecen cumartesi kese göründü bu cumartesi tekrar gitcem nasıl olsa muyene ücretsz bir hafta içinde bebek var kı die merak ediyorum.
Dnzbaby zynp07 benimde 4 temmuz sat bugün gittim kese görüldü, haftaya bebek sonraki hafta kalp atışı dedi.. bence bu hafta git, kese var denmeden hamile saymıyorlar tıbben, bide 2 hafta sonra kalp atışı için gitmen gerekicek 🎈
Hafize35 Dnzbaby benimde 5temmuz dün gittik kese göründü ama bebek daha yok dedi korktum anca oluşuyordur umarım🙂😔
SevincGancali zynp07 bende de öyle. 2. hamileliyimden 12 yıl geçmiş. Sanki ilk defadır hamileyim. Daha da heyecanlıyım
SevincGancali zynp07 ben zaten onun içim açtım bu postu. Ne sorumuz, ne sevincimiz, ne endişemiz olursa burda paylaşalım.