akovalardan Şikayetleriniz neler ben adet olacak gibi aşağıda tarafımda ağrı var ama bebeğim hala yukarıda tekmelerini hissediyorum acaba dönüyor mü karnımda bu yüzden mi bu kadar karnım ağrıyor .Belimde de ağrı var birde yürüyünce doğum yapacağım gibi bir his var anlamadım herkeste mi böyle acaba
sanem68 akovalardan aynen bende aynı durumdayım şuan yürürken alttan çıkacakmış gibi hissediyorum 😂 kaşık ağrısı felaket fazlalaştı sürekli kasılmadan dolayı sıcak basması ve nefes darlığı başladı bir haftadır 😭
civcivimmm akovalardan 37+3 bende 1 1.5 haftadır öyleyim nefes darlığı reflünün delirmesinden falan bahsetmiyorum bile bazen böğrüme bişey çökmüş gibi oluyo bazen vajina kısmına dehşey bir baskı oluyo sızlıyo zonkluyo adet olcakmışım gibi oluyo çook zorr sıcaklardaa bastırdı çook zorrlanıyorumm 😔😔
Fyzarsln akovalardan Ah ahh Belli aralıklarla giren adet sancıları. Ayağa kalktığımda sanki kızımın alttan çıkacağı. Gece yatakta dönememek. Gün içinde saç diplerime kadar ter dökmelerim. Ellerimin uyuşması ve uykusuzluk. Midemin ve boğazımın yanması. Hafta hiç iyi gelmedi bana. Çok yorgun hissediyorum. Doğursam da rahatlasam. Rabbim herkesin yardımcısı olsun. Bir avazda doğuralım inşallah🌸🤲
arzuu3469 akovalardan bende kansızlıktan şikayet ıyım çok dusmuş 3gun serum takıldı şimdi sırtım agrıyo ter boşalıuo sanki nefes nefeseyim
esenyamandaa Ben ne yürüyebiliyorum ne oturabiliyorum. Sürekli uzanmak istiyorum. Acayip bir çatı ağrısı var. Yatakta sağa sola dönemiyorum. Bu arada 36+2 yim şuan. Hayırlısı ile bir gelseydi kızım
akovalardan esenyamandaa sizinki de zor bir durum diyorum acaba vücut kendini doğumami hazırlıyor o yüzden mi bu ağrılar
akovalardan arzuu3469 Allah yardımcınız olsun kansızlığa ne iyi geliyorsa mutlaka ye bolca güçsüz kalmayın
teletabi akovalardan 36+6 olucaz doğumdan döndük iki gün önce. Okadar sancı çektiğimle kaldım keşke doğursaydım çekmişken diyorum🙈 sıcaklar,reflü,ağrılar,doğum riski ve hiç yürümemem gerekiyor 1 hafta dayanılacak gibi değil aksine deli gibi gezesim var🙈😅🤷♀️
akovalardan teletabi daha günü saati varmış demekki sağlıkla gelsin insAllah o kadar çekmişken doğursaydınız keşke Rabbim hayırlı olanı nasip etsin
Minnak20 Bende 36+6 haftalığım ve aynı dertlerden muzdaribim ama benim kasık ağrım bel ağrım var bu aralar afedersiniz akıntım arttı birde bugün göğüslerimin şişmeye başlamış 😱 şaşırdım dün öyle değildi
akovalardan Minnak20 göğüslerim benim aynı ama bel kasik ve karin ağrısı var özellikle bel ve kasık bazen çok zorluyor
Lamoa Benim hem mideme baski yapiyor. Hem vajinaya. Hem sag bobregime. Cok zorlaniyorum😐. Son 8 gun insallah bu 8 gunude atlatirsam hayirlisiyla yeni bi doneme qiricez🥰