Kızlar selam. Son 1 haftadır geceleri uyutmayan el ve kol ağrılarım var. Uyuşma ve karıncalanma gibi. Ellerimin içi benek benek doktorum nöroloji ye git dedi. Sinir sıkışması gibi birşey sanırım. Yaşayan varmı bu gibi bir sorun. Bu arada 29+4 günlük ikiz gebeyim