DilanArven Sahay ben 32. Haftamin icindeyim bilakis cok hareketli ama her zaman degil 3 4 saatte bir o kadar kasiyor ki kendini bi yere topluyor donuyor mu tekme mi atiyor bazen biraz dursa diyorum hatta. Siz takip ettiniz mi ne sıklıkta hareketleri ?
Nihanozturk Sahay genelde sabah ve gece cok hareketli oluyo fakat eskisi gibi kıpır kıpır degil daha net hareketler
Betl Sabahları çok hareket ediyor sanırım karnın AC uyan diyor 🙂 gün içinde de iki defa hissediyorum büyük hareketleri birde gece yattigimda 34haftayiz bizde
Taskin Bebek büyüdükçe hareket alanı azaldığı için bizlere hareketleri azalmış gibi geliyor.daha net büyük hareketler yapıyorlar sadece 😊 saymayı deneyin gerçekten azsa doktorunuza bildirin bence
Ayseyldrmm Benimkide azaldı hareketleri. Sabah ve öğlen sıraları ben burdayım diye kendini gösteriyor. Eskisi gbi kıpır kıpır değil.😊 hareket alanı darlaşınca bebekde büyüyünce böyle olması normal😊