Drydrya dün ben yasadım aynısını uyuyamadım bırde ustune kustum daha cok yandı sankı kezzap dökmüşler süt içtim olmadı,dondurma yedım olmadı,muz yedım olmadı aglıyorm artık acısından miğdemın batması ve yanması ayrı sabahı zor ettm sonunda doktora gttm bgun ilaç verdi rennie duo diye şurup inş içebılırım 😕 yoksa cok kötü bısey yanma senın erken baslamıs yanmaların gecmıs olsun zor