Kızlar Bizde 36+4 teyiz ama dün talihsiz bir olay yaşadım dün sabah kanamam oldu hatta bir parça düştü acile gittik alttan muayene oldum 1 cm açılma var dediler nst de sancım çıktı doktor muayene etti bebek gayet iyi kilosu da iyi dedi magvital diye bir toz verdi onu kullan Çarşamba günü gelirsin dedi. Ama ara ara idrarımı yaparken çok az kanamam geliyor ama kanama da sümüksü şekilde hani adetimiz biter sonlara doğru kahverengi şeklinde gelir ya o şekilde geliyor fakat gün içerisinde öyle şiddetli kanama olmadı dualarınızı eksik etmeyin kızlar 🙏en azından 38. Haftamızı dolduralım 😔