Pelusss [url=https://hizliresim.com/HSSMTm] [/[url=https://hizliresim.com/HXwEEc 8 hafta 5 günlük bebeğim için fikri olan var mı☺️
ecembugra53 Pelusss ayy ben bu miniği yerim Ya o güne geri döndüm resmen Ya 😊💜 sağlıkla gelsin minnoş annesi
Pelusss Tabi çok küçük ama yine de bazı şeylerden tahmin yürütenler oluyor o yüzden sordum ☺️Keseden kese konumundan falan☺️
Pelusss ecembugra53 eminim ilerde ben de bugünlerimi çok özlerim çok güzel duygular Allah isteyen herkese nasip etsin ☺️
Pelusss Tugce1803 biliyorum da Ramiz teorisi falan var ya onlara göre tahmin eden olur belki diye attım ☺️ Hiç olmadı içine şu doğdu derler ben bi Şey hissedemiyorum da ☺️
Papatya123_ Bende 25 +6 hamileyim bugün cinsiyet öğrenecektik ama yine kesin bir cevap alamadım 😞😌 çok merak ediyorum ilk bebeğim İnşAllah önceliğim sağlıklı olması hayırlısıyla İnşAllah 😊
Pelusss Papatya123_ ya inanmıyorum 25. Haftada hala belli değil mi cinsiyet çok korkuyorum benim de böyle olur diye. Niye belli olmuyor ya pozisyonu mu uygun değil acaba. Eğer devlete gidiyorsan özele git canım devletteki cihazlar çok eski
Papatya123_ Evet çok hastaneye gitmek istemiyorum ultrason olarak o yüzden ikinci gidişimdi belli olmadı birincisinde erkeğe benziyor dedi ikincisisinde başka doktor kıza benziyor dedi çok kötü bi duyum arada kaldım 😞😞