sympapatya Merhaba kızlar 31. Haftadayim. Bugün ara ara tam yerini anlayamadım ama karnımın alt tarafında veya vajinamda herhalde titreme gibi bir şey hissediyorum ilk defa oldu. Yaşayan var mı acaba?
sympapatya ecembugra53 normal hareket olarak mi dönüyor yoksa doğum pozisyonununa yani baş aşağı mi biliyor musunuz?🤗