Neslihankk Hilalgc açlık 82 tokluk 97 cıkmış sanırım bence gayet iyi 100un üstünde olmaması gerekiyo diye biliyorum kuzum gebelik sekerim olsa daha yüksek çıkardı
mysweetbaby Hilalgc tokluk 140a kadar normal diye biliyorum sıkıntı yok gibi görünüyor.Doktora da sorarsınız tabi
Hazal2020 Hilalgc kendi hastanemin referans araligina gore gayet iyi canim . Aclik limit 110 tokluk 140 seninki gayet iyi
Betulfatih Hilalgc Canım açlık 92 çıkmış Tokluk 117 şekerin yok yani çok sukur🤲 gözün aydın rabbim hayırlı dogumlar nasip etson hepimize🤲💕
Hilalgc Ben önce aç karna verdim kan sonra içecek içtim 1 saat sonra verdim sonra 1 saat sonra bidaha verdim
Neslihankk Hilalgc baktım kuzum sınır 140 diye biliyorum bi sıkıntı yok bence şekerinde doktoruna göster ama yinede ☺️