Nino Kızlar 37-5 oldum ama hareket etmeye halim yok zor yürüyprum ayaklarım çok ağrıyor bnm gbi olan var mı aranızda? Sizler ne durumdasınız?
derinozkayaa Nino 37+4 olduk cuma dogumum olacak magnezyum vitamin demir alıyorum ama ona ragmen agırlıktan mıdır artık bilmem ayak agrısı yanması oluyor canım
Nino derinozkayaa aynen cnm bn de bütün vitaminleri alıyorum ama yok zar zor hareket ediyorum ayrıca yataktan bi kalkışım var bi de yatakta dönüşüm sorma gitsin
derinozkayaa Nino bende gece öyleyim sanki üstümde on kiloluk karpuz var 😹 hele birde tuvaletim gelmişse ve sıkısmıssam 😩😩