omrasln77 Bebegin kafasının kanala indiğini nasıl anlarız yada anlaşırmı 36+0 haftalık oldum bi baskı hissi var idrara sıkısıyorum ama gidiyorum wc bişy yok bebek aşagıya indiği içinmi öyle acaba tecrübeli anneler ?
Meriwa omrasln77 karnınız normalden aşağıdaysa bebek kanala inmiş olur idrarla alakası bebek döndüğü için başıyla normal olrak baskı yapıyor