Hilocan Merhaba Güzel Anne Ve anne Adayları Şuan 22+2 günlük Hamileyim Beşik Konusunda Çok Kararsızım Bambu Beşik mi Yoksa Normal Beşik Mi alsam Diye Düşünüyorum Banada Yardımcı Olursanız Çok Sevinirim❤
Busram23 Hilocan canım sallanan anne yanı besık al ben kızımda karyola aldım bın pısman oldum her ağladığında dızımde salladım bıde cok kalkıyorlar hemen yanında olsun