Kızlar hamılelegını basından beri bulantı kusma hıc yasamadım bgun oglen 3 4 kere dolu dolu kustum epey bir sure de basım agrıdı yeni gectı sıcak cay falan ıctım biraz tuzlu limon yedim rahatladım smdı neden oldu acaba bu kusma normalde tansiyon problemim var ama hep olctum 13 8 12 85 falan cıktı yarın sabah kan idrar vermeye gıdıcem bebekte kıpırdıyo ama cok kafama takıldı boyle olan varmı