Ben 24 haftalığım iki ay önce korona olmustum biraz zor atlattim o günlere tekrar yaşama korkusu cok kötü.. eşimin iş arkadaşı pozitif çıktı oda midem bulaniyor diyodu dün geceden beri bugün test yaptı iki gune çıkacakmış cok korkuyorum ya eşimde kapmışsa ve acaba tekrar bulaşır mı bana? Sizden veya cevrenizden atlatıp daha sonra tekrar covid olan oldu mu? Cok korkuyorum ya tekrar ayni şeyleri yaşarsam diye 😔