askdoguyor Arkadaşlar bebeğim hep sol tarafa kayıyor sağ tarafım bomboş kimlerin böyle oluyor bu arada 38 haftalık olacağız yarın 🤲🏻💕
Sumru askdoguyor bende 31+1 haftalığım 😊 bebeğim kaç haftadır hep sağ tarafıma toplanıyor şişiriyor orayı çıkacak gibi oluyor 😌 özellikle sırtımı bir yere yaşlandığında zaman yapıyor neden acaba doktora sorsam mi 😂
askdoguyor glsmmc 😂😂😂 benimde 37 den beri böyle sola kayıyor yamuk oluyor çok sertleşiyor hareket etmekte zorlanıyorum🙂
glsmmc Sumru ben sordum 4-5 gün önce gittiğimde artık yeri daraldı ondan bir de doğum yaklaşıyor artık dedi. Hareket etsin de ne tarafa ederse etsin😂
Tontinimontin Sumru bende 30 olacağım aynı benimde öyle o öyle yaptıkça korkuyorum acaba sancı mıdır anlamıyor muyum diye doktora gittim de 🤭🤣sormayı unuttum msjlada sormak istemiyorum valla
Sumru Tontinimontin ben sormuştum 27. Ci haftamda normal dedi ama hep sağımda 😂 Yerleri rahat heralde annesi 😂😂
Tontinimontin Sumru benimde çoğunlukla sağda ama solda da yapıyor valla artık o zaman benimde normal oluyor demek ki🤭 yerim ben onları
Sumru Tontinimontin 😍😍 onlar rahatta annelerini korkutuyorlar 😊 Sağlıcakla gelsinler inşallah minnoşlarımız 🙏
Tontinimontin Sumru acaba o yamukluk neresi oluyor çok merak ediyorum 🤭 amin inşallah annesi sağlıkla gelsinler 🙏🙏