Merhaba Güzel anneler ,
9aylık sürecimde forum dertlerime derman meraklarıma cevap oldu bu yüzden dogum hikayemi de paylasmak istedim.Öncelikle kilolu ve polikistik over sendromlu annelere hiç korkmamalılar allah nasip edince herşeyin oldugunu söylemek istiyorum.Bende polikistik over sendromu vardı ve kiloluydum bebiş beklemiyorduk sürpriz oldu bebişimizin haberi…
4 ay boyunca idrar yolu enfeksiyonundan dolayı sürekli kustum hiçbişey yiyemedim 2 kere antibiyotik ilaç kullandım,en donunda doktorum antbiyotigi igne olarak verdi ve sonrasında ne enfeksiyon ne de kusma kaldı.Kilolu oldugum icin asırı bir kilo almadım yediklerime dikkat ettim.Bebişimiz haftasından önde oldugu icin doktorumuz spinal sezeryan önerdi.Ve o gün gelip çattı spinal ignesi gerçekten de damar yolu acılırken ki kadar acıyor.Sonrasında zaten hiçbi şey hissetmiyorsunuz.Evladınızın sesini duyunca ne kusmalar ne de başka bişey geliyor aklınıza.Daha sonrasında odaya alınır alınmaz kayısı hosafı icmeye başladım ve olabildigince cok yürüdüm cok sükür bugünde gazım cıktı.Size son tavsiyem yürüyebildiginiz kadar yürüyün yoksa gaz cıkmıyor.
Allah anne olmak isteyen herkese nasip etsin inşallah bu yazım bebek isteyenlere de umut olur…