Eliftncl Merhaba güzel anneler doğumuma 14 gün var midem yanıyor ilacım var kullanıyorum ama çok bi etkisi olmadı 2 gündür acaba başka bi yolu var mı neyle rahatlatabilirim birde bebek saçlı olunca yanma olur diyorlar doğru mudur ?
Busraege51 Eliftncl canım soğuk süt dene istersen bana şurup verdi doktor kesmedi miden yandıkça soğuk süt iç bnm de çok yanıyo evet saçlı olur derler ben öle duydum😊
[silindi] Eliftncl Öncelikle bebeğin saçıyla ilgisi yok ki o bir hurafe. Hatta bu programdaki blogda da yazısı çıkmıştı. 😃 Ikincisi bence en en en iyi yöntem maden suyu. Geceleri benim boğazıma geliyor mide suyum ve tek geçiren şey maden suyu. 1 yudum bile yeterli geliyor çok şükür.
Eliftncl [silindi] Bilmiyorum bende kaynanamın yalancısıım açıkçası 🤭 deneyeceğim teşekkür ederim geçer inşallah
Serifeisitmir Eliftncl 1 çay kaşağı karbonatı şu ile içtim siz isterseniz suya atıp da içebilirsiniz ama ben direk içtim