Selam kızlar günaydın 😘 ben 16 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri canım acayip çiğkmfte istiyor. Böyle çiğköfte partilerinde 3-4 tane yiyip kalkıyorum. Zaten hayatta en sevdiğim şeydir. Çiğ etide çok yok üstelik yapan kişi çok koymuyor. Ama artık tehlikeli zamanlarıda atlattığıma göre yemek istiyorum. Her gidişimde dktora sorcam diyorum unutuyorum. Bilen varsa söylesin lütfen. 4. Aydan sonra oturup adam akıllı gömülmekte sakınca var mı? 😂🙈 ben olsa sabah kahvaltıda bile yiyeceğim o derece çok seviyorum 😂