Mineust Babyy_kiss geçen burda bi postta metroda çok fazla bebek ölümleri haberi oluyor denmişti. O yüzden oraya gitmem digerleri arasında bakarım canım. Baya kötü yorum yapmışlardı o hastane için.
13579 Valendia benimde ikinci doğumum ağustostu dediğinz gibi felaket bu bebişte martta kış bebeleri olacaklar😁inşaallah
mrhbslm Benimde martın sonlarında olacak Rabbim nasip ederse ☺️ Sağlıkla kucağımıza alalım insallah hepimiz
Bukettunahan Benim de mart ayında ancak ikiz gebelik olduğu için erken doğum riskim var.Umarım vaktinde olur da bebeklerimizi direkt kucağımıza alır evimize geliriz 😊
guneshusna61 Babyy_kiss adana mıı 🙆 neysekii tam yaz gelmeden doğum yapıcaksın 🎈 son aylar nefes alınmıyormuş çünkü bide adana sıcağını düşünemiyorum 😬
guneshusna61 Babyy_kiss ben istanbul kütahya arası mekik dokuyorum son aylar kütahyada olucam doktorum burda 🤭
Elifkzlcn Babyy_kiss Bennn 🤚 doktordan çıktım şimdi %60 kız dedi 12. Haftaya girdik bugun cok sukur 2. Li tarama testide temiz çıktı
Elifkzlcn Babyy_kiss Valla cinsiyet olayı insanı merakta bırakıyor doktora sorucaklarimi unuttum cinsiyete odaklandim bende bugün gosterirse bence belli olabilir bebekten bebegede değişiyor visne suyu ve cikolata yiyip gittim cok hareketli bu dedi doktor 😂😂
Babyy_kiss Elifkzlcn kiz bende 26 agustosta gidecem kac saat once visne suyu icim cikolata yiyim 😂😂😂😂 bende takmisim