Valendia Benimde 16 mart ☺️ Cinsiyeti bende çok merak ediyorum haftaya kontrolüm var bakalım kış bebeleri geliyor insallah
13579 Valendia benimde ikinci doğumum ağustostu dediğinz gibi felaket bu bebişte martta kış bebeleri olacaklar😁inşaallah
Mineust Babyy_kiss benim 20 mart gösteriyor ama 10 martta sezeryan isticem. Kendi dogum tarihimde 10 mart 😃 on gün önce doğsun bişe olmaz