Manyakcadl brnr09 fenaaa 🥰 gün sayıyoruz eşimle resmen🙂 bir de arada kramptı sancıydı birşeyler oluyor iyicene heyecanlandırıyor 😅 sizde durumlar nasıl
Manyakcadl brnr09 duygusallık bende de var😅 38+2 iyiymiş bu arada, bana 39 olsun dedi🤦🏻♀️ Böyle olunca burcu başak olacak, aslan olsa daha iyiydi sanki🧐