Selam arkadaşlar medipol mega hast gidiyorum riskli Gebeligim var .Bu hastanede profesöre gidiyorum ve çok çok zor doğumlara giriyormuş pek doğuma girmeyi tercih etmiyor. Bende 32 den sonra aynı hastanede farklı doktora geçmeyi düşünüyorum. Bana tavsiye edeceğimiz doktor var mıdır. Muayene ve doğum ücreti birlikte yazarsanız sevinirim. Doğum buyu k ihtimal sezeryan olacak çok da fazla ücret ödemek istemiyorum açıkçası normal olsaydı ve doktorum başımda durup benim doğumumu gerçekleştirseydi ödediğim rakama acımazdım ama sezeryanda yapılan işlem belli .Güzel yorumlariniz bekliyorum